Přeskočit na hlavní obsah
none

Sociální Vliv

Věříme, že by se nikdo neměl cítit bezmocný při ochraně těch, kterých miluje. Proto je nabídka kvalitních a důvěryhodných hygienických výrobků jádrem všeho, co děláme. Chápeme, že správná hygiena je základem dobrého zdraví a dobré zdraví je nezbytné pro dobrý život.

Naše mise: aby se správná hygiena stala realitou, kterou si může dovolit každý

Naší vizí je vytvořit zdravější svět postavený na základech správné hygieny. Náš boj spočívá v tom, aby se dobrá hygiena stala realitou, které může dosáhnout každý. Bakterie stojí naše zdravotnické instituce globálně 570 miliard £ a miliony životů jsou ztraceny kvůli nemocím, kterým se dá předcházet. Proto se snažíme dodávat kvalitní antibakteriální výrobky a vzdělávání v oblasti hygieny.

Pomáháme milionům rodin po celém světě

Velmi nás těší, že Dettol je hluboce zakořeněný v milionech rodin po celém světě jako značka ztelesňující dobrou hygienu, ochranu před mikroby a prevenci nemocí. Od prarodičů po novorozence naše hygienická řešení chrání ty, kteří jsou zdraví, a ty, jejichž imunitní systém je nejzranitelnější vůči mikrobům.

none

Využití síly ochránců

Věříme, že je důležité posílit a vybavit lidi správnými hygienickými znalostmi, aby se přerušil řetězec infekce. Proto dbáme na:

  • Vzdělávání jednotlivců, jako jsou děti, čerstvé matky, pracovníci v první linii, vedoucí komunit a další, o důležitosti hygieny pomocí našich programů. Celosvětově jsme například prostřednictvím školních programů s hygienickým vzděláváním oslovili více než 8 milionů nových maminek a miliony dětí a dospívajících.
  • Uzavřetí partnerství s vládními a veřejnými orgány (celostátními i místními), která hrají klíčovou roli v oblasti politiky a plánování, budování infrastruktury a monitorování a prosazování. Primárně se zaměřením na školy a zdravotní střediska.
  • Akademický pracovníci, lékaři a pedagogové: podpora výzkumu a vědeckého porozumění v otázkách hygieny buduje důvěryhodnost a autoritu.
  • Média: hygienu a zdravotní výchovu rozšiřujeme i prostřednictvím televizní komunikace, sociálních médií a tisku.

Spolupracujeme s řadou charitativních organizací a nevládních organizací po celém světě, abychom dostali zdravotní výchovu do domovů mnoha znevýhodněných rodin - právě tyto jednotlivé mikrointervence způsobují dlouhodobé globální změny. Dettol je všudypřítomný ochránce, který bude i nadále chránit vás a vaše okolí před nebezpečím.

Projekt: Přístup k fondům

Zavázali jsme se také pomáhat, když to lidé nejvíce potřebují, a často právě tehdy, když dojde ke katastrofě. Například jako součást naší mateřské společnosti RB jsme smobilizovali 40 milionů £ jako součást našeho fondu RB Fight for Access, abychom řešili náš kolektivní boj proti šíření Covid-19. Naším bezprostředním zaměřením je řešit stres, kterému čelí naši spotřebitelé a komunity, kde působíme, a také přerušit řetězec infekce.

Projekt přístup k fondům: Podpora národních zdravotních pracovníků

Stejně tak jsme hrdí na to, že jsme darovali balíčky s výrobky Dettol 150 000 národním zdravotníckým pracovníkům, počínaje těmi, kteří pracují v nemocnicích v městech Nottingham, Hull a Chesterfield; kde byl náš produkt vynalezen, vyvíjen a odtud distribuován do celého světa.

Naše značky hrají zásadní roli při podpoře hygieny a zdraví v boji proti současné pandemii Covid-19. “

none
Laxman NarasimhanGlobální výkonný ředitel RB
none

Pomoc při katastrofách

Kde katastrofa udeří, tam Dettol daruje produkty a nebo poskytne finanční dary na úsilí o zmírnění následků katastrof. Chceme při vás stát, to je to, co nás pohání každý den; být schopní chránit lidi a místa, která máte rádi.

Zdroj:

  1. Global Health and the Future Role of the United States. Washington (DC): National Academies Press (US); 2017 May 15. 3, Infectious Diseases, Pandemic Influenza, and Antimicrobial Resistance: Global Health Security Is National Security. Dostupné z: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK458470/

NAŠE ZNALOSTI